بزرگترین مرجع گردشگری تورهای طبیعت گردی

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورجور سامانه جستجو و مقایسه برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، برگزار کننده ها میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با جستجو و مقایسه ، تور مورد علاقه ی خود را جور کنند.
برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت تورجور مراجعه کنید.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

 از دیگر مقالات رایگان بهشت های ایران در سایت تورجور دیدن کنید


تنگِ بی بی سیدان

تنگِ بی بی سیدان
تنگِ بی بی سیدان

یک تنگه بسیار زیبا و پیچ در پیچ که شما را به وجد می آورد. تنگِ صخره ای بی بی سیدان در میان کوه های زاگرس قرار دارد و از تنوع گیاهی و جانوری گوناگونی برخوردار است.از خرس، گراز و گرگ و سنجاب گرفته تا بوته های تمشک و درختان انجیر و انگور، همگی از ویژگی های رویایی این تنگه دیدنی است.
تورجور پیشنهاد میکند حتما با ایمنی کامل به این منطقه سفر کنید و در صورت امکان در اکیپ های مجهز به همراه یک لیدر به این منطقه سفر کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.همچنین پیشنهاد میشود از تنگ دالان در ونک نیز دیدن کنید که طبیعتش دست کمی از بی بی سیدان ندارد. در ادامه نیز با ونک و مسیر آن آشنا میشوید.


 برای مشاهده کامل مقاله بی بی سیدان کلیک کنید


آبشار بی بی سیدان

آبشار بی بی سیدان
آبشار بی بی سیدان

آبشار زیبای بی بی سیدان از جاهایی است که هر گردشگر و مسافری که به آن رفته باشد پیشنهاد میکند. چند کیلومتر کوتاه تا آبشار بی بی سیدان باید طی کنید تا با زیبایی های این آبشار رو به رو شوید.
آبشاری که از دل کوه و صخره های زیبا بر چشمه اش میریزد تا به مکانی رویایی مبدل شود. هر ساله به خصوص تابستان هایش بسیار دیدنی بوده و گردشگران بسیاری را به خود جلب میکند.


حال وقت آن رسیده تا سری هم به شهر ونک بزنیم. فاصله آبشار بی بی سیدان تا شهرستان ونک حدود ۱۰۰ کیلومتر است که ابتدا باید به سمیرم برگردید و به سمت ونک بروید.حدود یک ساعت از آبشار و حدود نیم ساعت از سمیرم تا ونک فاصله است که این مسیر به دلیل زیبایی های طبیعی که دارد، شمارا خسته نمیکند.
ارزشش را دارد تا از طبیعت آن نیز دیدنی کنیم.


مقاله جذاب جاهای دیدنی همدان را نیز به رایگان بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۶
toor joor