بزرگترین مرجع گردشگری تورهای طبیعت گردی

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورجور سامانه جستجو و مقایسه برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، برگزار کننده ها میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با جستجو و مقایسه ، تور مورد علاقه ی خود را جور کنند.
برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت تورجور مراجعه کنید.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است


فکر میکنم بشترین دغدقه بعد از انتخاب وسایل سفر مخصوصا برای خانم ها،  انتخاب غذای مناسب برای سفر است.باید چه غذایی انتخاب کنیم که دچار بیماری یا به اصلاح اب به اب نشویم.پس با ما همراه باشید در ادامه ی مقاله ی برای شما شرح میدهیم.

بهترین غذا برای سفر اولا بستگی به  فصل سفر و  مکان مورد نظر دارد ،ولی خب ما به صورت کلی باید و نباید های غذایی را برای شما بیان میکنیم.

یکی از بدترین غذاها که اشتباها هم نیمی از مردم به ان علاقه دارند کباب کوبیده است.به هبچ وجه پیشنهاد نمیشود کباب کوبیده در سفر مصرف شود زیرا بسیار موارد دیده شده است که مخصوصا در رستوران های لب جاده ای در اتوبان ها اصلا بهداشت رعایت نمی شود و حتی مشخص نیست که از چه گوشتی استفاده میکنند.البته همه ی رستوران اینگونه نیستند و هدف ما بدبینی شما به رستوران های لب جاده ای نیست بلکه منظور رعایت احتیاط است. و اگر در شرایطی قرار گرفتید که مجبور به رفتن شدیدحتما رستورانی را انتخاب کنید که کامیون های زیادی در انجا قرار دارند زیرا انها دائما در حال سفر هستند و تجربه دارند.

ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۰
toor joor