بزرگترین مرجع گردشگری تورهای طبیعت گردی

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورجور سامانه جستجو و مقایسه برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، برگزار کننده ها میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با جستجو و مقایسه ، تور مورد علاقه ی خود را جور کنند.
برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت تورجور مراجعه کنید.

مارکده کجاست و چه دیدنی هایی دارد؟

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۹ ب.ظ
برای مشاهده دیگر مقالات رایگان تورجور، کلیک کنید

دیدنی های مارکده ،مارکده کجاست؟

مارکده

جاده اش شبیه به جاده چالوس، دشت هایش همانند دشت های پهناور چهارمحال و بختیاری با آب و هوای دل انگیز، با نام مارکده. مارکده چهارمحال و بختاری یک روستا با قدمت بسیار، شاهد سیل عظیم گردشگران ایرانی و خارجی در تمام طول سال مخصوصاً در فصول گرم سال است.زیبایی های طول مسیر بسیار خیره کننده و غیر قابل پیش بینی است. ما صبح از اصفهان حرکت کردیم. عکس ها توسط خودم گرفته شده اند.

 از مقاله تنگ مهریان نیز دیدن کنید 

بهترین مسیر اصفهان به مارکده

بهترین مسیر رسیده به مارکده
بهترین مسیر رسیده به مارکده

برای رسیدن به روستای مارکده از سمت اصفهان شما دو انتخاب دارید. یکی نزدیک ترین راه و دیگری راه راحت تری است.

در مسیر اول شما با طی مسافت ۸۰ کیلومتر از اصفهان به مارکده خواهید رسید. ابتدا به نجف آباد رفته و از آنجا به سمت مارکده حرکت و پس از ۶۰ کیلومتر به مقصد خواهید رسید.
در مسیر دوم شما به سمت زرین شهر میروید و از جاده عوارضی معروف در پس از ورودی فولادشهر به سمت مارکده میروید که در این راه شما نجف آباد را رد میکنید و میگذرید. از این طریق شما با سرعت بالاتر و راحت تر و با پرداخت ۱۵۰۰ تومان عوارضی و طی مسافت ۱۰۰ کیلومتر به مارکده خواهید رسید.

ما از جاده عوارضی رفتیم و تصمیم گرفتیم در مسیر بازگشت از جاده نجف آباد برگردیم.ما یک عوارضی پرداخت کردیم و بعد از ۴۰ کیلومتر از اتوبان خارج شدیم و با جاده یک طرفه به سمت مارکده رو به رو شدیم.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی