بزرگترین مرجع گردشگری تورهای طبیعت گردی

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورجور سامانه جستجو و مقایسه برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، برگزار کننده ها میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با جستجو و مقایسه ، تور مورد علاقه ی خود را جور کنند.
برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت تورجور مراجعه کنید.

راهکارهایی برای کاهش کمردرد در سفر

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ق.ظ
راهکارهایی برای کاهش کمردرد و پادرد در سفر

راهکارهایی برای کاهش کمردرد در سفر

شاید بارها پیش آمده است که با وجود رعایت تمامی نکات برای سلامتی خود، در سفر با درد هایی در کمر و پاها ناشی از پیاده روی و نشستن طولانی مدت، سبب شده باشد که از سفرت لذت نبرده باشی و ندانی که باید برای درمان کمر درد چکار کنیم.

کمردرد و پا درد، سن و سال نمیشناسد و به سراغ همه ما آمده است. خیلی از ماها که هیچ مشکلی در ستون فقرات و یا مفاصل خود نداریم نیز با این دردها رو به رو میشویم.
داشتن این دردها برای خیلی ها طبیعی است چرا که ناشی از نشستن های طولانی مدت در سفر و یا روی صندلی های خود به طور غیر استاندارد میباشد.

همچنین مسافرت هایی که ما ایرانی ها به آن عادت داریم و از آن لذت میبریم اکثراً استاندارد نمیباشند. مسافرت هایی که با ساعت ها نشستن در ماشین آغاز میشود.
تورجور با درمان خانگی کمردرد و پادرد در این مقاله به شما کمک میکند که حتی در صورتی که با مشکلات مفاصلی و ستون فقرات دست و پنجه نرم میکنید نیز با خیال راحت به سفر بروید و ترسی از بدتر شدن دردتان نداشته باشید.

دو چیز برای مقابله با دردهای این نواحی از بدن در مسافرت الزامی است. قسمت اول مراقبت ها و اعمالی است که باید قبل از شروع سفر انجام دهی و بخش دیگر، موارد دیگری است که حتما میبایست در حین سفر اتخاذ کنی.

درمان کمردرد

درمان کمردرد در مسافرت
باید در نظر داشته باشی، قبل از اینکه سفرت را شروع کنی دردی در کمر و یا پاهای خود نداشته باشی، چرا که مسافرت معمولا با نشستن های طولانی مدت آغاز میشود.
حداقل یک روز پیش از حرکت با استفاده از راه های درمانی زیر کمر و پاهای خود را آماده و عاری از درد کنید، مخصوصا شمایی که پیشینه ی دیسک و یا درد مفاصل را به دوش میکشی:

۱. ورزش

راهکارهایی برای کاهش کمردرد و پادرد با ورزش
ورزش های ویلیامز

هر نوع ورزشی برای کمردرد و مفاصل بدن مناسب نیست و ممکن است آسیب نیز برساند. از این جهت من هر ورزشی را پیشنهاد نمیکنم.
تورجور با تحقیق های انجام شده، در اینجا چند تمرین ساده که برای تمامی اشخاصی که دارای درد در کمر و مفاصل خود هستند را آورده است که میتوانی با خیال راحت به ورزش بپردازی و نتیجه آن را ببینید.

در بخش اول باید به ورزش هایی بپردازی که قبل از سفر نیاز به آن داری تا هر گونه تنش را از کمر و پاهای خود آزاد کنی. به تصاویر زیر نگاه کرده و طبق دستور ورزش کن:


برای مشاهده ادامه مطلب کمردرد در سفر کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۴
toor joor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی