بزرگترین مرجع گردشگری تورهای طبیعت گردی

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورهای جور واجور را با تورجور جور کنید.

تورجور سامانه جستجو و مقایسه برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، برگزار کننده ها میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با جستجو و مقایسه ، تور مورد علاقه ی خود را جور کنند.
برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت تورجور مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری بندر سیراف

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۹ ب.ظ

سیراف

بنادر ایران جزو بنادر زیبای جهان به شمار می آیند. بنادر حاشیه خلیج فارس، علیرغم جنبه ی تجاری، شگفتی های دیدنی ای را در خود جای داده اند. تفرج گاه ها و اماکن دیدنی خاص و مناظر چشم گیر و کمیاب از جمله محبوبیت های بنادر حاشیه جنوب کشورمان است. در این بین میخواهیم سری به یکی از این بندر ها بزنیم که تمامی شگفتی های خلیج همیشه فارس را در خود جای داده است.پس با تورجورهمراه باشید تا سفری هیجان انگیز به بندر سیراف نگین خلیج فارس داشته باشیم.

 

بندر سیراف کجاست ؟

 بندر سیراف
بین شهر کنگان و عسلویه، شهر باستانی سیراف، واقع در شهرستان کنگان استان بوشهر قرار دارد که شباهت زیادی با شهر ماسوله شمال کشور دارد. بندر سیراف بنا به دلیل نزدیکی به شهر شیراز و فارس، دریای زیبا و ساحلی چشم نواز، دارای جاذبه گردشگری پررونقی است.

 

جاذبه های گردشگری بندر سیراف

از اماکن باستانی بندر سیراف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

حوضچه های آب باران که مردمان باستان برای تأمین آب شرب آشامیدنی اهالی بومی، در ارتفاعات کوه شمالی سیراف، حوضچه هایی را حفر نمودند تا با بارش باران در این مناطق بتوانند آب شرب مورد نیازشان را جمع آوری کنند. با بازدید از این منطقه قطعا حس و حال خوبی را با حوضچه های آب در نظقه ی کوهستانی تجربه خواهی کرد.

برای مشاهده ادامه مقاله جاذبه های گردشگری بندر سیراف ، کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
toor joor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی